Usluge savjetovanja i pomaganja i obiteljske medijacije u uvjetima epidemije COVID-19 u Obiteljskim centrima kao stručna pomoć građanstvu

S obzirom na pojačane mjere sigurnosti i zaštite radi sprečavanja širenja pandemije sukladno  važećim preporukama i uputama nadležnih tijela putem podnesaka ili telefonskih poziva učestalo nam se obraćaju roditelji, članovi obitelji, osobe koje su u samoizolaciji ili imaju poteškoća u svakodnevnom funkcioniranju i prilagodbi drugačijem načinu života.

 

U odnosu na sve promjene koje su nastupile mogu se očekivati poteškoće u obiteljskom funkcioniranju u kriznoj situaciji te povećani broj sukoba (pa čak i nasilja) u obiteljima koje žive zajedno oko radnih i školskih obaveza, brige za starije osobe, obavljanja svakodnevnih obveza, načina komunikacije, prilagodbe u svakodnevnim životnim situacijama, zabrane izlazaka, brige oko egzistencije i dr. kao i kod obitelji u kojima je roditeljstvo razdvojeno i treba im stručna pomoć oko postizanja dogovora vezano uz sadržaje roditeljske skrbi i svakodnevnu brigu o djeci, odnosno trebaju stručnu pomoć i upute na koji način reagirati i organizirati život s djecom u situaciji socijalne izolacije i posebnih mjera zaštite.

U svim tim situacijama kada pojedinci, roditelji i/ili članovi obitelji nisu u mogućnosti samostalno postići dogovore ili trebaju psihosocijalnu pomoć i podršku, usluga savjetovanja i pomaganja i/ili usluga obiteljske medijacije su preporučene intervencije i vrlo efikasne metode očuvanja mentalne stabilnosti i/ili suzbijanja eskalacije eventualnih sukoba u obitelji.

U ovom periodu usluge savjetovanja i pomaganja i obiteljske medijacije sukladno uputama nadležnih tijela provodit će se isključivo putem elektroničkih medija i/ili telekomunikacijskih sredstava (Skype, WhatsApp, Viber, Zoom i sl.), a provode ih posebno educirani stručnjaci zaposleni u podružnicama obiteljskih centara.

Usluge koje pruža obiteljski centar nisu obavezne već isključivo dobrovoljne i građani se mogu sami javiti vezano za različite obiteljske situacije, organizaciju života, smanjenje stigmatizacije i suzbijanja eventualnih sukoba između članova obitelji u ovoj izvanrednoj situaciji.

Pozivamo građane da se sa povjerenjem obrate našim stručnjacima koji će im pružiti stručnu pomoć!

 

Navedene usluge Podružnice Obiteljski centar dostupne su na brojeve telefona Centra za socijalnu skrb Požega 034/273-807 i 034/313-930.

Podijeli...